” LA Snappers “, تیم بیلیارد ایرانی در شهر لس آنجلس

272187197_1915262435529233_2228370609143427889_n

 

تیم بیلیارد ایرانی در شهر لس آنجلس

 

توسط تعدادی از بازیکنان بیلیارد ایرانی در شهر لس آنجلس تیمی شكل گرفت. تجربیات زیادی در دور رفت و برگشت بازیها کسب شد به ویژه در دور برگشت که در نهایت منجر به قهرمانی در گروه مربوطه گشت.

 

تيم ۸ بال تمام ايراني ” LA Snappers 8 ” توسط تعدادی از بازیکنان بیلیارد ایرانی در شهر لس آنجلس شكل گرفت. همچنین این تیم در مسابقات حذفي نیز نايب قهرمان شد و بازيها ي فصل به يك خاطره خوب و شيرین بدل گشت. تيم با كمي تغييرات همچنان در فصل جديد در حال انجام مسابقات است.

 

نکته قابل توجه همکاری سه نفر از اعضاي ایرانی درتیم ٩ بال LA Snappers9 می باشد که با سه بازيكن خارجي هم تيمي هستند. تیم ۹ بال موفق به کسب مقام قهرمانی گروه در ليگ و جام حذفي شدند و به زودي در مسابقات منطقه ايي كاليفرنيا مسابقه خواهند داد.

 

موسس اين تيم آقاي پدرام تبريزي است كه داراي مدارك مربيگري و داوري آسيايي و بين المللي مي باشد. جناب تبریزی تجربه مديريت چندین باشگاه بيليارد در ايران و تايلند را داشته و همچنين دوبار در بازيهاي ملي امریکا شركت داشته اند. ایشان در سال 2013 اولين ايراني بودند كه در مسابقات:

U.S Open Snooker Championship

داور بازي نيمه نهايي و کمک داور بازي نهايي بودند.

 

:هدف این گروه اشاعه فرهنگ بازي رشته پاكت بيليارد در بین تمام ایرانیان مقیم امریکا و مهاجران ایرانی سراسر دنیاست. بنابراین از کلیه علاقه مندان دعوت می کند در هر سطح و مقطعي بما ملحق شوند

” LA Snappers “

پيام اين تيم براي تمام ايرانيان مقيم آمريكا و كل دنيا ، فراخوان به شادی و همیاری و همکاری برای ساختن یک تیم حرفه ای بیلیارد است. اين تيم هميشه با اغوش باز از کلیه بیلیارد دوستان مبتدی و حرفه ای استقبال می کند

 

براي اطلاعات بيشتر با ايميل زیر تماس بگيريد

peter2pedrm@yahoo.com

پيام کاپیتان

 

“تيم ما هميشه براي تمرين بهتر، آمادگي به چالش كشيده شدن را دارد. اگر در شهر و يا ايالات ديگري زندگی می کنید، چالش شما را براي انجام بازي دوستانه با كمال ميل مي پذيريم.

 

 

تبريك به خانواده بيليارد ايراني مقيم آمريكا و كل دنيا

Translate »