توصیه مربی بدن‌سازی ستارگان هالیوود برای تمرینات ورزشی در بحبوحه همه‌گیری کرونا

smog-1488932_1920

آیا نگران مختل شدن روند تمرینات ورزشی‌تان به خاطر همه‌گیری کرونا هستید؟ دان سلدینو، مربی بدن‌سازی چهره‌های معروف، می‌گوید نگران نباشید، تابستان است و می‌توانید بیرون در فضای باز ورزش کنید.

سلدینو که مربی ورزش‌ چندین تن از چهره‌های مشهور هالیوود از جمله بلیک لایولی و رایان رینالدز است، به فاکس نیوز گفت که ورزش کردن در فضای باز می‌تواند در واقع خیلی مفید باشد.

در این جا بخشی از توصیه‌هایی که فاکس نیوز از قول او نقل کرده است را می‌بینیم:

جای امنی را انتخاب کرده و از خود محافظت کنید

پیش از شروع ورزش در بیرون از خانه و فضای باز مطمئن شوید که در فضا و جای امنی هستید. جایی را انتخاب کنید که مسیر رفت و آمد مردم و حیوانات ناشناس نباشد.

مطمئن شوید که روی زمین و چمنی که ورزش می‌کنید، حتی اگر چمن و حیاط خانه خودتان است، اشیای تیز و برنده وجود نداشته باشد.

در جایی که امکان فاصله‌گیری اجتماعی نیست ماسک بزنید و اگر قرار است به سطحی مثل نیمکت یا نرده دست بزنید با خود دستکش ورزش حمل کنید.

کرم ضد‌‌آفتاب را فراموش نکنید

هر چند آفتاب گرفتن برای جذب ویتامین د در بدن مفید است ولی آفتاب تند و طولانی‌مدت نیز خوب نیست. برای حفاظت از پوستتان کرم ضد‌افتاب را فراموش نکنید.

تمرینات ورزشی خود را با دویدن سریع آغاز کنید

دویدن سریع نه تنها در سوزاندن کالری بسیار مؤثر است، بلکه یکی از راه‌های خوب برای پایین آوردن فشار خون و ساختن ماهیچه در بدن است.

از اپلیکیشن‌های ورزشی بهره ببرید

تمرینات ورزشی متنوع و جدید و مربیان مختلفی آنلاین هستند که می‌توانند شما را در انجام تمرینات ورزش تشویق و کمک کنند.

انتخاب تمرینات جدید نه تنها می‌تواند لذت‌بخش باشد، بلکه احتمال یکنواخت شدن ورزش و دلسرد شدن از آن را به مراتب کاهش می‌دهد

Translate »