برد پیت یک استودیوی مجهز موسیقی در جنوب فرانسه می‌سازد

th-81

 

 

برد پیت یک استودیوی مجهز موسیقی در جنوب فرانسه می‌سازد


 

برد پیت، سینماگر محبوب آمریکایی با همکاری دامیان کوینتارد، تهیه‌کننده فرانسوی، یک مرکز و استودیوی مجهز موسیقی در جنوب فرانسه راه‌اندازی می‌کند.

به گزارش «ورایتی»، این دو هنرمند قصد دارند که استودیوی تاریخی «میراوال» را که در گذشته میزبان ستاره‌هایی چون استینگ یا گروه پینک فلوید بوده است، بازسازی کنند.

این استودیو و مرکز مدرن که در منطقه تفریحی تابستانی «شاتو میراوال» قرار دارد، محل تهیه و تولید آثار موسیقی و پروژه‌‌های سینمایی و تلویزیونی خواهد بود.

برد پیت و همسر پیشین او آنجلینا جولی، این مکان را در سال ۲۰۱۱ خریدند، و عروسی خود را نیز در سال ۲۰۱۴ همین محل برگزار کردند. آنجلینا جولی پنجاه درصد سهم خود را در سال ۲۰۲۱ فروخت.

 

برد پیت و همسر پیشین او آنجلینا جولی
برد پیت و همسر پیشین او آنجلینا جولی

این ملک در قلب منطقه شراب‌سازی یا تاکستان «پروونس» در جنوب فرانسه، در یک دامنه خصوصی در ‌دهکده «کورنز» واقع شده است، که نخستین دهکده فرانسوی است که براساس قانون، کشاورزی باید بصورت ارگانیک باشد.

این استودیوی موسیقی، بخش از پروژه بزرگ‌تری است که شامل تولید شراب نیز خواهد بود، که با مشارکت خانواده «پرین»، یک شراب‌‌ساز ارگانیک فرانسوی پیشرو انجام می‌شود.

این منطقه تفریحی که تنها ۹۰ دقیقه با ماشین با کن فاصله دارد، میزبان گروهی از ستاره‌های هالیوود است ‌و چهره‌هایی چون جرج کلونی و همسرش امل، برخی از تاکستان‌های اطراف را خریداری کرده‌اند.

شاتو میراوال
شاتو میراوال

استودیوی میراوال در سال ۱۹۷۷ توسط ژاک لوسیه و پیانیست جاز فرانسوی، و پاتریس کوف، مهندس صدا تأسیس شد، ولی پس از چند دهه فعالیت درخشان در سال ۲۰۰۲ تعطیل شد.

برد پیت در سال ۲۰۲۱ تصمیم گرفت که با همکاری دامیان کوینتارد، این استودیو را با نام جدیدی دوباره فعال کند.

برخی از ابزار و وسایل استودیو حفظ می‌شود، ولی در طراحی جدید، از فناوری مدرن و پیشرفته‌ بهره می‌گیرند، و بخش‌های بیشتری، از جمله اتاق کنترل دیجیتالی، و قابلیت ضبط سه بعدی صدا به این مرکز اضافه می‌شود.

برد پیت و دامیان کوینتارد امیدوارند که علاوه بر ضبط ترانه و آلبوم موسیقی، صداگذاری یا تولید موسیقی پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی نیز در این استودیو انجام شود.

دامیان کوینتارد، برنده جایزه «امی»، از چهره‌های نوآور موسیقی جهان است که در تهیه و تولید پروژه‌های مختلفی مشارکت داشته است.

Translate »