نکات ایمنی را برای گرمایش خانه و مونوکسید کربن به مشتریان ارائه می دهد PG&E

petrochemical-plant-illuminated-at-twilight

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PGE&E

 

نکات ایمنی را برای گرمایش خانه و مونوکسید کربن به مشتریان ارائه می دهد

 

سکوت همیشه طلایی نیست، به خصوص وقتی صحبت از مسمومیت با مونوکسید کربن می شود

سن فرانسیسکو، کالیفرنیا – هوای سرد زمستانی به کالیفرنیا رسیده است و شرکت گاز و الکتریک اقیانوس آرام (PG&E) مشتریان می خواهد که از خطرات مونوکسید کربن آگاه باشند. هر ساله تقریباً 430 نفر در ایالات متحده بر اثر مسمومیت تصادفی با مونوکسید کربن جان خود را از دست می دهند و تقریباً 50000 نفر به اورژانس مراجعه می کنند .

مونوکسید کربن گازی بی رنگ، بی مزه و بی بو است که از سوزاندن سوخت های فسیلی و چوب تولید می شود. به طور کلی، وسایل گاز طبیعی که به درستی نصب و نگهداری می شوند، مونوکسید کربن بسیار کمی تولید می کنند. با این حال، اگر غلظت های ناایمن مونوکسید کربن شناسایی نشود، نتیجه می تواند کشنده باشد.

PG&E به مشتریان یادآوری می‌کند که مطمئن شوند کوره‌ها و وسایل گاز طبیعی خود در وضعیت کار هستند. مشتریان باید شعله وسایل گازسوز را بررسی کنند. شعله آبی نشان دهنده احتراق کامل و اینکه دستگاه به درستی کار می کند. شعله تنبل، زرد یا سفید یک علامت هشدار دهنده است که دستگاه به درستی نمی سوزد و ممکن است مونوکسید کربن تولید کند.

اگر مشتریان مشکوک به مشکل در یک دستگاه گاز طبیعی در خانه خود باشند، باید فوراً با شماره

1- 800 – 743-5000

با PG&E تماس بگیرند. نماینده خدمات گاز برای بررسی دقیق اعزام می شود.

برای کمک به جلوگیری از مسمومیت با مونوکسید کربن، PG&E نکات ایمنی زیر را ارائه می دهد:

یک آشکارساز مونوکسید کربن نصب کنید، که به شما هشدار می دهد زمانی که غلظت به طور خطرناکی بالا می رود. قانون کالیفرنیا صاحبان تمام خانه‌های یک‌خانواری با گاراژ متصل یا منبع سوخت فسیلی را ملزم می‌کند که آشکارسازهای مونوکسید کربن را در خانه نصب کنند. مالکان خانه های چندخانواره باید تا تاریخ 1 ژانویه 2013 مطابقت داشته باشند.
ردیاب‌ها را در نزدیکی محل‌های خواب قرار دهید تا در صورت خوابیدن شما را بیدار کنند.
هرگز از محصولاتی که سطوح خطرناک مونوکسید کربن تولید می کنند، مانند ژنراتور، باربیکیو، بخاری پروپان و زغال چوب در داخل خانه استفاده نکنید.
هنگام استفاده از شومینه برای گرم ماندن، مطمئن شوید که دودکش باز است تا محصولات فرعی احتراق بتوانند به طور ایمن از دودکش خارج شوند.
اطمینان حاصل کنید که ژنراتورها به درستی نصب شده و در فضای باز کار می کنند. برای نکات ایمنی بیشتر ژنراتور، به www.pge.com/generator مراجعه کنید.
هنگام کار با خودرو در خارج از منزل، خودروها را در داخل گاراژ بیکار نگذارید، و اجازه ندهید برف انتشار گازهای خروجی اگزوز را مسدود کند.
اطمینان حاصل کنید که آبگرمکن ها و سایر وسایل گاز طبیعی دارای تهویه مناسب هستند. وسایل قدیمی و بخاری های اتاق که از بیرون تهویه نمی شوند باید سالانه بازرسی شوند.
به عنوان بخشی از خدمات گاز مشتریان، نمایندگان PG&E در دسترس هستند تا وسایل گازسوز را بررسی کنند و مطمئن شوند که ایمن کار می کنند. برای برنامه ریزی بازرسی، مشتریان می توانند از ویژگی “انرژی من” در www.pge.com دیدن کنند یا با شماره 1-800-743-5000 تماس بگیرند.
علائم مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شامل سردرد، خواب آلودگی، سرگیجه، حالت تهوع و تشنج است. از آنجایی که تشخیص مونوکسید کربن سخت است، فردی که مسمومیت خفیف دارد می تواند بخوابد و تا زمانی که بیماری شدید یا مرگ رخ دهد به تنفس مونوکسید کربن ادامه دهد. افراد همچنین ممکن است علائم خود را با یک عفونت ویروسی مانند آنفولانزا اشتباه بگیرند.

برای راه‌های بیشتر برای ایمن ماندن در این فصل تعطیلات، به www.pge.com/safety مراجعه کنید.

درباره PG&E

شرکت گاز و الکتریک اقیانوس آرام، زیرمجموعه PG&E Corporation (NYSE:PCG)، یک شرکت گاز طبیعی و برق ترکیبی است که به بیش از 16 میلیون نفر در 70000 مایل مربع در کالیفرنیای شمالی و مرکزی خدمات رسانی می کند. برای اطلاعات بیشتر به pge.com و pge.com/news مراجعه کنید.

 

Translate »