موفقیت آلبوم جدید ادل

th-1-45

 

 

 

ادل با «۳۰» رکورد زد: فروش بیش از ۵۰۰ هزار نسخه آلبوم ظرف سه روز


میزان موفقیت آلبوم جدید ادل، خواننده بریتانیایی، بسیاری را دنیای موسیقی غافلگیر کرده است. این آلبوم که «۳۰» نام دارد، سه روز پس از انتشار، بیش از ۵۰۰ هزار نسخه فروخت و پرفروش‌ترین آلبوم سال شد.

به گزارش ورایتی، میزان فروش آلبوم ادل که جمعه گذشته روانه بازار شد، تا یکشنبه از نیم میلیون نسخه گذشت و به موفقیت بزرگی دست یافت.

به این ترتیب ادل دو رکورد قبلی را که متعلق به تیلور سوئیفت بود شکست و از این خواننده آمریکایی موسیقی پاپ پیشی گرفت.

 

تا پیش از این، تیلور سوئیفت صاحب پرفروش‌ترین آلبوم سال، و بیشترین فروش در هفته نخست انتشار آلبوم جدید بود ولی در هر دو شاخه به رتبه دوم سقوط کرد.

این در حالی است که آمار فروش هفته نخست انتشار آلبوم ا‌دل ۲۵ نوامبر اعلام می‌شود و به نظر می‌رسد رکورد تاریخی در انتظارش خواهد بود.

این نخستین آلبوم ادل پس از شش سال سکوت است که با واکنش‌های مثبتی از سوی منتقدین و طرفداران این خواننده بریتانیایی مواجه شده است.

به گفته ادل، این آلبوم روایت موسیقایی زندگی او در سال‌های اخیر است و به موضوعاتی چون ازدواج، مادر شدن، طلاق، اضطراب، ‌و افسردگی می‌پردازد.

 

هر چند این مجموعه جدید به عنوان «آلبوم طلاق» ادل شهرت یافته، ولی خود او چنین نظری ندارد و معتقد است که این اثر داستان دوره پرتلاطمی از زندگی، و سفرش برای یافتن خوشبختی است.

تهیه‌کنندگان، برنامه‌های مفصلی را برای تبلیغ این آلبوم ترتیب دادند تا مقدمات بازگشت باشکوه ادل به صحنه موسیقی را فراهم کنند.

انتشار تصاویر اختصاصی در مجله «وگ»، گفت‌وگو با اپرا وینفری، و کنسرت تلویزیونی در شبکه «سی بی اس» از جمله این برنامه‌ها بود.

آلبوم «۳۰» به صورت رسمی در چهارم دسامبر صاحب رتبه نخست جدول بیلبورد می‌شود. این سومین آلبوم ادل است که در آمریکا پرفروش‌ترین می‌شود.


Translate »