بازگشت جیل بایدن به کلاس درس؛ نخستین بانوی اول آمریکا که شغلی تمام وقت خارج از کاخ سفید دارد

th-60

 

 

 

 

 

جیل بایدن سال‌ها است زبان انگلیسی تدریس می‌کند

جیل بایدن، بانوی اول آمریکا، پس از ماه‌ها آموزش مجازی زبان انگلیسی، کلاس‌هایش را به صورت حضوری در کالج ویرجینیای شمالی، جایی که از سال ۲۰۰۹ در آن مشغول تدریس است، از سر گرفت.

او نخستین بانوی اول آمریکا است که شغلی تمام وقت خارج از کاخ سفید دارد.

بانوی اول آمریکا در گفتگو با مجله «گود هاوس‌کیپینگ» گفته است: «بعضی چیزها را نمی‌توان جایگزین کرد و من بی‌صبرانه منتظر بازگشت به کلاس درس هستم.»

تامی ویگیل، استاد ارتباطات دانشگاه بوستون که کتابی درباره بانوان اول میشل اوباما و ملانیا ترامپ نوشته است، به خبرگزاری آسوشیتدپرس می‌گوید کار کردن بانوی اول آمریکا موضوع بسیار مهمی است.

نخستین بانوان اول آمریکا در خارج از کاخ سفید کار نمی‌کردند و تمرکزشان بر حمایت از همسران خود، بزرگ کردن فرزندان، و میزبانی در کاخ سفید بود.

النور روزولت یکی از فعال‌ترین بانوان اول آمریکا خارج از کاخ سفید بود. او پس از فلج شدن همسرش به سراسر ایالات متحده سفر می‌کرد و به او گزارش می‌داد. خانم روزولت همچنین از فقرا، اقلیت‌ها، و دیگر افراد محروم حمایت می‌کرد و ستونی هم در یک روزنامه می‌نوشت.

جیل بایدن ۷۰ ساله با فعالیت در یک شغل تمام وقت مسیری تازه را برای جانشینان خود باز کرده است.

بانوی اول آمریکا می‌گوید همواره می خواسته یک زن شاغل باشد. او تلاش می کند هویت سیاسی خود را از کلاس درس دور نگه دارد و زمانی که همسر معاون اول ریاست جمهوری آمریکا بود در این کار موفق شد. اما این کار حالا دشوارتر شده و تأمین امنیت او نیز به مراتب پیچیده‌تر است.

 

 

President-elect Joe Biden and his wife Jill arrive in the Crypt of the U.S. Capitol ahead of Joe Biden's inauguration Wednesday…
ویژه تحلیف ۲۰۲۱ | نکاتی در مورد زندگی شخصی جیل بایدن؛ نخستین بانوی اولی که شغلش را حفظ خواهد کرد
نام جیل بایدن در سال ۲۰۰۹ به عنوان بانوی دوم آمریکا در جهان مطرح شد، و حالا نیز عنوان بانوی اول این کشور را خواهد گرفت. اما برای شاگردانش، او «دکتر بی» است؛ آموزگاری که از هیچ تلاشی برای به چالش کشیدن بچه‌ها و جلب توجه آنها به مسائل مهم اجتماعی دریغ نمی‌کند.
Translate »