بازیکنان پرسپولیس از هند خارج شدند؛ یک هفته قرنطینه اجباری در تهران به خاطر نگرانی از انتقال کرونا

164623303

 

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس که برای شرکت در مرحله گروهی مسابقات جام قهرمانی باشگاه‌های آسیا به شهر گوا در هند رفته‌بود، پس از سرنشینی از گروه خود، بامداد جمعه به تهران بازگشتند و فورا اعضای این تیم به قرنطینه رفتند.

خبرگزاری تسنیم نوشت که بازیکنان پرسپولیس در هند چند بار مورد آزمایش کرونا قرار گرفتند و در ایران هم مورد آزمایش قرار خواهند گرفت. نگرانی از احتمال شیوع کرونا از هند موجب شده تا اعضای تیم پرسپولیس با استقرار در هتل آکادمی، یک هفته در قرنطینه بمانند.

پرسپولیس پنجشنبه شب در آخرین دیدار خود در گروه ای، به مصاف الریان قطر رفت و ۴ بر دو پیروز شد تا با کسب ۱۵ امتیاز صدرنشین گروه شود و مستقیم به مرحله بعد صعود کند.

هند با موج جدیدی از کرونا مواجه است و وضعیت همه‌گیری در این کشور بحرانی گزارش شده‌است. تنها در ۲۴ ساعت گذشته بیش از سه هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

یکسال پیش و از زمان آغاز کرونا، هیات‌های چینی در شهرهای رشت و قم حضور یافته‌بودند و دولت ایران در توقف پروازها به چین تاخیر داشت که مورد اعتراض مردم قرار گرفت.

ایران از بعد از عید نیز با موج جدیدی از شیوع کرونا روبرو شده که بنابر آمار رسمی، روزانه بیش از ۳۰۰ نفر به خاطر همه گیری کرونا جان خود را از دست می‌دهند.

Translate »