داستان من و یوگا ؟ معرفی الناز اصلانیان – مربی یوگا

d8305806-f6ec-4fa5-b206-c0ba7e064e3c-491x368

 

داستان من و یوگا؟

معرفی الناز اصلانیان – مربی یوگا

من در بهمن ساله ۶۴ در تهران به دنیا آمدم. در سن ۵ سالگی کاراته را به سبک شوتوکان در ایران شروع کردم

پدر من رئیس سبک بین المللی شوتوکان در ایران و دلیل اصلی وررد من به هنر رزمی بودند. و من کمربند مشکی و دان ۲ شوتوکان را در سن ۱۸ سالگی گرفتم. کاراته زیربنای فیزیکی قوی‌ای به من داد، و از همه مهمتر اصول و مفهوم ورزش کردن روتین را به من آموخت.

 

همزمان با کاراته، اسکی و شنا، ۲ ورزش دیگری بودند که بخش زیادی از زندگی من را پر میکردند.

پس از ترک ایران برای تحصیل، تصمیم گرفتم که کاراته را بصورت غیر حرفه‌ای دنبال کنم. در خارج از ایران با مدرسه پرانیک آشنا شدم، اشتنگا یوگا را در کنار مدیتییشن شروع کردم. مدرسه پرانیک را تا مرحلهٔ مقدمتی ارهاتیک یوگا ادامه دادم و سپس یوگا به سبک اینگر را شروع کردم.

 

بالاخره پس از ورودم به آمریکا تقریبا ۸ ساله پیش، یوگای وینیاسا رو شروع کردم و ۴ سال به طور مداوم تمرین کردم و مدرک مربیگری را از طریقه موسسهٔ یوگا ورکس گرفتم. یوگا دروازهٔ ورود من به شناخت خود، تصمیمات بهتر، و آرامش درون من بود.

الان تقریبا ۳ سال است که در لس انجلس تدریس می‌کنم. با شروع کرونا تدریس یوگا به صورت آنلاین و لایو رو از طریق زوم شروع کردم

 

 

با وجود تمرینات فیزیکی قوی، من از سن ۱۳ سالگی دچار سندرم رودهٔ تحریک پذیر شدم. یوگا و مدیتییشن در بهبودی من بسیار موثر بودند. حرکات یوگا همراه با تننفس و تمرکز من رو در مسیر بهبودی قرار داد. همچنین فلسفهٔ یوگا تاثیر زیادی در شناخت خود و پاکسازی از افکار و احساسات منفی داشت. پس از این بهبودی، تدریس آنچه یاد گرفته بودم و سهیم شدن آن با دیگران به بزرگترین هدف زندگی من تبدیل شد.

یوگا یک روش زندگی می‌باشد و هر کسی به اندازیی که تمایل دارد میتواند از آن بهر ببرد.

من بصورت هفتگی ویدئو آموزشی یوگا در کانال یوتوبم به نامه الناز یوگا ۳۶۰ قرار میدهم. عدد ۳۶۰ به چند جانب بودن یوگا و تاثیر آن روی ذهن، روان، و فیزیک انسان اشاره می‌کند

در دورهٔ زمانی که سلامت روان بسیار مهم می‌باشد، من تاثیر یوگا در درمان افسردگی و وسواس را در بین شگردنم دیده‌ام و می‌توان از یوگا به عنوان یک تراپی متحرک استفاده کرد.

در حال حاضر ۳ روز در هفته بصورت روتین کلاس اونلاین از طریقه زوم برگزار می‌کنم. همچنین یک کرس ۵ هفته‌ای برای افرادی که زمان محدودی دارند و میخواهند در مدت کوتاه تکنیک‌های زیادی را یاد بگیرند آماده کرده‌ام که روی وبسا یتم است.

به علاوه کانال یوتوبم شامل ویدئو آموزشی به ۲ زبان فارسی و انگلیسی می‌باشد که دوستان میتواند با ویدئوها بصورت مجانی تمرین کنند. و بهترین راه برای در تماس بودن با من از طریقه اینستگرم یا نیوز لتر وبسا یتم است

www.elnazyoga360.com

https://www.instagram.com/elnazyoga360/

YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC4ThO-6M1JFD5D-r5tyPQEw

E:nfo@elnazyoga360.com
M: +1 818 403 4558
Translate »