قوانین تمدید مزایای بیکاری

th-1-24

American Rescue Plan Act

بنا به اعلام اداره حقوق دوره بیکاری (EDD) قوانین تمدید مزایای بیکاری که چندی پیش به تصویب قوای مقننه و مجریه رسید، وارد فاز اجرایی خواهد شد

.
طبق این قانون پرداخت اضافی 300$ تا 4 سپتامبر 2021 تمدید خواهد شد.
تا 29هفته به PUA اضافه خواهد شد : برنامه PUA حقوق دوره بیماری مختص به صاحبین کسب‌‌و‌کار، پیمانکاران و شاغلین کارهای قراردادی است که در ایام کرونا ایجاد شد . قانون جدید مدت این حقوق را 29 هفته افزایش می‌دهد.
تا 29 هفته به PEUC اضافه خواهد شد: طبق PEUC افرادی که حقوق معمول بیکاری شامل حال آنها می شد. حال بر طبق این قانون جدید،علاوه بر تمدیدهای قبلی، این حقوق تا 29 هفته دیگر و‌تا 4 سپتامبر تمدید می‌شود.
براساس این قانون جدید و ذیل طرح FED-ED، دریافت حقوق بیکاری برای کسانی که حقوق بیکاری معمولی دریافت می‌کرده‌اند و آن حقوق و تمدید آن به پایان رسیده است و همچنان واجد شرایط دریافت این حقوق هستند تا سقف 20 هفته قابلیت تمدید خواهد داشت.
افرادی که PUA دریافت می کنند از تاریخ 10 آپریل و افرادی که PEUC دریافت میکنند از تاریخ 30 آپریل 2021 می توانند فرم هفتگی را برای دریافت حقوق را تصدیق (Certify ) کنند.
افرادی که که درحال حاضر این حقوق را دریافت می کند، برای دریافت این مزایای تمدید شده نیازی نخواهند داشت که درخواست جدیدی کنند. EDD به طور خودکار این حقوق هفتگی را محاسبه و به افراد خواهد پرداخت.
هرگونه مزایای بیکاری تا پایان برنامه ، حتی اگر دیرتر حقوق دریافت کنید ، 300 دلار اضافی نیز واجد شرایط است.
توجه: این درآمد مشمول مالیات است و به IRS گزارش می شود.

برای اطلاعات بیشتر با مرکز برابری پارس تماس بگیرید:

*818)616-3091
Instagram: @Parslosangeles

Translate »