دوره عدم اطمینان

188507_10150114010130988_7394269_n

 

، Ameriprise Financial زهرا مارشاند ، مشاور امور مالی

دارای مدرک های

سری 66 ، 7 و بیمه عمر و از کار افتادگی. MBA ، .ام.ب.ای

ما در روبرویی با دوره عدم اطمینان هستیم و دیدن یک چراغ در انتهای تونل دشوار است. در حالی که در حال حاضر بازارسهام به دلیل شیوع 19-COVID پایین رفته است ، می بینیم که از نظر تاریخی ، بازارسهام به مرور زمان این نقصان را جبران خواهد کرد. در واقع بازارسهام وامور مالی پس از گذراندن دوره سخت انعطاف پذیر بوده و رو به صعود خواهد رفت و از نظر تاریخی و با گذشت زمان ، آنها بهبود یافته اند. بازارسهام پس از اوج شیوع ویروس ، اکثر اوقات ، در۶ تا 12 ماه بازده مثبت خواهد داشت. واکنش های احساسی در این محیط می تواند عواقب جبران ناپذیری به همراه داشته باشد .ما پیشنهاد می کنیم از تصمیمات ناگهانی که می تواند تأثیر طولانی مدت در موفقیت کارها داشته باشد ، خودداری کنید.

با تحول شرایط بازارسهام و عناوین اخبار ، من معتقدم تصمیم گیری درست اقتصادی براساس اطلاعات عینی مهم است. اگر در این دوره از عدم ثبات بازار نگرانی دارید ، حتما با یک متخصص امور مالی صحبت کنید و اقدامات مناسب را انجام دهید.

برای افرادی که نزدیک به بازنشستگی هستند ، تصدیق می کنم که با توجه به بحران حاضر و وضع بازارسهام شما با ریسک در حساب بازنشستگی خود رو به رو هستید و باید ازانتخاب مناسب نوع سرمایه گذاری درحساب بازنشستگی خود مطمین باشید . اگرچه ما دقیقاً نمی توانیم پیش بینی کنیم که چه اتفاقی خواهد افتاد ، اما از نظر تاریخی بازاررسهام حتی پس از کاهش ارزش, دوباره صعود کرده است. کاهش قیمت بازاررسهام می تواند فرصت هایی برای سرمایه گذاری در سطح مطلوب فراهم کند.

این منطقی است که سرمایه گذاری خود را با ترکیبی از دارایی های با کیفیت بالا تنظیم کنید که می تواند ضمن حفظ سرمایه اولیه به احتمال پتانسیل رشد ارزش سرمایه گذاری کمک کند. این می تواند شامل نگه داشتن بیشتر دارایی های شما در سرمایه گذاری های با ثبات باشد. یک مشاور آگاه امور مالی با یک استراتژی تخصصی به شما در کاهش خطرات از دست دادن سرمایه کمک میکند.
افرادی که از زمان بازنشستگی دور هستند و در مرحله پس انداز بازنشستگی به سر می برند ممکن است با چندین دهه زمان برای پس انداز، فرصت کافی برای رشد و جبران ضرر در اختیار داشته باشند. روند نزولی در بازارسهام می تواند فرصت های طلایی برای جمع آوری سرمایه گذاری های بیشتر با قیمت های پایین ایجاد کند. یک استراتژی سرمایه گذاری منظم که در آن شما به طور مرتب پول خود را برای کار در بازار می گذارید ، حتی اگر بازار در مدت زمان نزدیک رو به پایین برود ، می تواند به ایجاد ثروت در طول زمان کمک کند. اجازه ندهید که عدم اطمینان، تصمیمات مالی شما را هدایت کند.

Translate »