پیام های کلیدی شهردار لس آنجلس، اریک گارستی

maxresdefault-2

پیام های کلیدی شهردار لس آنجلس، اریک گارستی، 22 جون 2020

آخرین تغییرات درباره آزمایش کووید-19: شهردار گارستی از افزوده شدن بیش از 6000 آزمایش در روز به ظرفیت هفت مرکز آزمایش شهرداری در لس آنجلس و نیز افزایش تعداد وقت آزمایش خبر داد. از آغاز این بحران تا کنون، برنامه آزمایش شهرداری به فراهم کنندگان مراقبت های بهداشتی، داروخانه ها، بیمارستان ها و مراکز سلامت اجتماعی زمان داد تا ساز و کارهای آزمایشی خود را برقرار کنند. شهرداری با ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و دیگر سازمان ها همکاری خواهد کرد تا به مرور زمان به فراهم کنندگان اصلی آزمایش های کووید-19 تبدیل شوند. وب سایت ویژه ی آزمایش شهرداری، Coronavirus.LACity.org/Testing، روزآمد شده است و اکنون علاوه بر نمایش فهرست، نقشه ای تعاملی بیش از صد مرکز آزمایشی را در سراسر کانتی لس آنجلس را نشان می دهد که شما می توانید برای آزمایش به آنها مراجعه کنید.

آسایش خاطر مستاجران: ماه گذشته، شهردار گارستی به همراه اعضای شورای شهر بودجه اضطراری آسایش خاطر مستاجران را معرفی کرد– طرحی که 100 میلیون دلار به حمایت از مستاجران اختصاص می دهد. شورای شهر این مصوبه را تصویب کرد که با امضای شهردار گارستی به قانون تبدیل شد. این طرح برای کمک به پرداخت اجاره به هر خانواده ای که جزو خانوارهای کم درآمد شهر محسوب شود، تا سقف 2000 دلار در یک بازه زمانی دو ماهه اختصاص خواهد داد. پذیرش درخواست ها برای این طرح حمایتی از اوایل جولای آغاز می شود. اطلاعات بیشتر در وب سایت در HCIDLA.LACity.org دسترس است .

آخرین تغییرات

در حالی که در هفته گذشته شاهد بازگشایی کسب و کارهای بیشتری بودیم، این هفته به دلیل تغییرات صورت گرفته در شمار موارد ابتلا شهرداری ناگزیر از تعدیل سرعت بازگشایی شد. در پیام این هفته چنین آمده که در زمان آغاز به بازگشایی کسب و کارها توسط شهرداری، شهردار گارستی هشدار داد که ممکن است به منظور حفظ سلامت عمومی در برابر این ویروس کشنده نیازمند تغییر در سرعت این فرایند باشیم. از این رو و با هدف محدود کردن دامنه شیوع کووید-19 شهردار گارستی از دستور فرماندار نیوسام برای بستن بارها در کانتی لس آنجلس و دیگر کانتی ها حمایت می کند.

لس آنجلس نمایندگی حقوقی می کند: شهردار گارستی طرح “لس آنجلس نمایندگی حقوقی می کند” را معرفی کرد. این طرح، ابتکار عملی جهت تامین خدمات حقوقی رایگان برای ساکنان و کسب و کارهای کوچکی در لس آنجلس است که به دلیل کووید-19 با دشواری مواجه شده اند. اطلاعات بیشتر و روش های تماس با نهادهای حقوقی غیرانتفاعی که افراد می توانند از کمک رایگانشان بهره مند شوند در آدرس زیر فراهم شده است: Coronavirus.LACity.org/LARepresents

Translate »