profile-stayhome02-14

LOS ANGELES

ایمن در خانه: دستور 19 مارس برای “ماندن در خانه” در هنگام شیوع COVID-19

در 19 مارس ، در پاسخ به نیاز فوری برای محافظت از آنجلینوس از COVID-19 و نجات جان ، شهردار گارستی به رهبران ایالت لس آنجلس در صدور اورژانس ایمن در منزل پیوست . در این دستور از آنجلینوس خواسته شده است كه در سكونت خود بماند و همه فعالیتهای خارج از خانه خود را فراتر از آنچه برای انجام وظایف اساسی لازم است محدود كنید.

ساکنان LA همچنین موظفند هنگام ترک خانه از خانه خود و در نزدیکی افراد دیگر ، پوششی از روکش پوشیده داشته باشند و از آنها خواسته می شود که از راه دور جسمی بی خطر استفاده کنند ، اغلب دستان خود را بشویند و سطوح لمس شده را اغلب تمیز و ضد عفونی کنند.

اقدامات ما تحت دستور Safer at Home به صاف کردن منحنی و جلوگیری از افزایش موارد COVID-19 و مرگ و میر کمک کرده است. در مجموع ، تلاشهای ما همچنین این امکان را برای ما فراهم کرده است که از پرخاش کردن بیمارستانهای خود اطمینان حاصل کنند تا از بیماران – خواه با تشخیص COVID-19 و چه در شرایط دیگر – مراقبت لازم را به عمل آورند.

Safer LA: انجام تنظیماتی برای Safer at Home

COVID-19 همچنان یک تهدید جدی برای سلامت عمومی است – و تا زمانی که واکسن یا درمان مؤثر صورت بگیرد ، وجود خواهد داشت.

با راهنمایی کارشناسان بهداشت عمومی ایالت و کانتی و همکاری مشترک با رهبران منطقه ، شهردار گارتی و شهر لس آنجلس در مراحل مختلف به پاسخ ما به COVID-19 نزدیک می شوند.

ما در حال گذر از COVID-19 نیستیم بلکه یاد می گیریم که چگونه با خیال راحت زندگی کنید. از آنجا که ما شروع به گام های تدریجی به جلو برای بازگشایی لس آنجلس می کنیم ، حمایت از سلامت و رفاه آنجلنوس همچنان اولویت اصلی است.

در تاریخ 8 ماه مه ، اولین تنظیمات مربوط به محدودیت های Safer at Home را در اجرای برنامه انجام دادیم. ما همچنان به اصلاحات و اصلاحات مطابق با ایالت و شهرستان ادامه داده ایم و همچنان نظارت بر سلامت عمومی و داده های اقتصادی را برای اطمینان از ایمن بودن هر قدم پیش رو خواهیم داشت. راه پیش رو همیشه خطی نخواهد بود. در بعضی مواقع ، ما قدم هایی به جلو می گذاریم – در مواقع دیگر ، در صورت نیاز برای نجات جان ، باید مکث کنیم یا حتی قدم برداریم.


پاسخ و کشف مجدد COVID-19

مرحله اول بحران COVID-19 در لس آنجلس – دوره زمانی که سفارش ایمن در خانه در 19 مارس و 8 ماه مه اجرا شد – حالت مدیریت بحران بود که بر روی نجات هرچه بیشتر زندگی ممکن بود.

در تاریخ 8 ماه مه ، شهر و ایالت لس آنجلس وارد مرحله دوم شد و روند تنظیم آهسته و تدریجی را به ترتیب Safer at Home شروع کرد.

در تاریخ 12 ژوئن ، شهر لس آنجلس وارد مرحله سوم شد و با هدف رفع محدودیت های اضافی در این مرحله و مرحله چهارم ، انتقال به وضعیت نظارت را آغاز کرده است. در مرحله پنجم و پایانی ، این شهر به طور کامل بازگشایی می شود و به تصور مجدد خود در دنیای پس از COVID-19 می پردازد.

شهردار گارستی همکاری خود را برای تصمیم گیری با رهبران در سطح شهرستان ، ایالتی و فدرال ادامه خواهد داد و در هر مرحله از روند اطلاع رسانی می کند.

گرافیک مراحل بازیابی

Translate »