پیام های کلیدی شهردار لس آنجلس، اریک گارستی

49681328956_e131a0a82f_o-h_2020

پیام های کلیدی شهردار لس آنجلس، اریک گارستی، 1 جون 2020

 

فروشگاه ها: شهردار گارستی اعلام داشت که همه ی فروشگاه ها می توانند در حد 50 درصد ظرفیت برای خرید حضوری باز شوند. استفاده از پوشش صورت و فاصله گذاری فیزیکی اجباری است.

عبادتگاه ها: عبادتگاه ها اجازه بازگشایی دارند، ولی تجمع در آنها نباید از 25 درصد ظرفیت یا 100 نفر (هر کدام که کمتر است) تجاوز کند. استفاده از پوشش صورت و فاصله گذاری فیزیکی اجباری است.

رستوران ها: رستوران ها اجازه بازگشایی برای سرو غذا در محل، در حد 60 درصد ظرفیت خود را دارند. رستوران ها باید به استفاده از میز و صندلی در فضای باز و تحویل غذای بیرون بر در کنار خیابان اولویت داده و قسمت بار را همچنان بسته نگه دارند.

شهردار گارستی طرح اِل. اِی. اَل فرسکو را معرفی کرد. این طرح با تشویق به نشستن در محوطه های بیرونی رستوران، فضای بیشتری را برای فاصله گذاری فیزیکی در اختیار مشتریان قرار می دهد. شهرداری از طریق طرح ال. ای. آل فرسکو به رستوران ها کمک هزینه موقتی ارائه می دهد تا بتوانند در پیاده رو و پارکینگ اختصاصی خود محوطه لازم برای سرو غذا را ایجاد کنند. رستوران ها می توانند درخواست خود را از طریق Coronavirus.LACity.org/AlFresco ثبت نمایند.

کسب و کارهای دیگر: آرایشگاه ها و سلمانی ها می توانند باز شوند. سالن های خدمات ناخن بسته خواهند ماند و سالن های اسپا (مراقبت از پوست و ماساژ) نیز مجاز به بازگشایی نیستند. در آرایشگاه ها و سلمانی ها، هر آرایشگر در هر زمان می تواند تنها به یک مشتری خدمت دهد و همه افراد حاضر در محل ملزم به پوشاندن صورت خود هستند. کسب و کارهای دفتری اکنون اجازه بازگشایی دارند، ولی تنها در صورتی که دورکاری ممکن نباشد. دفاتر نیز می توانند باز شوند، ولی کارمندان باید تا زمانی که ممکن است از راه دور کار کنند. کسب و کارها مجبور به بازگشایی نبوده و در صورت نیاز باید زمان بیشتری را به هماهنگ شدن و تبعیت از پروتکل های ایمنی اختصاص دهند.

اطلاعات برای تمامی کسب و کارها در

Coronavirus.LACity.org/Business

دسترس پذیر است.

پیام های کلیدی شهردار لس آنجلس، اریک گارستی، 26 می 2020

حمایت از کسب و کارها: شهردار گارستی اعلام داشت که شهرداری شرایط تایید صلاحیت برای دریافت وام را تغییر داده تا کسب و کارهای کوچک با سهولت بیشتری به وام دسترسی پیدا کنند. ما به درخواست هایی که پیشتر تایید نشده بودند اولویت داده و آنها را دوباره بر اساس استانداردهای جدید بررسی خواهیم کرد. برای اطلاعات بیشتر لطفا به این وب سایت مراجعه کنید: LAMayor.org/Loan.

جدیدترین تغییرات: تمامی فروشگاه ها و خدمات سیار مرتبط با آرایش و آموزش حیوانات خانگی هم اکنون اجازه فعالیت دارند. همه ی کارواش ها نیز از این پس باز هستند.

پارکینگ های شهرداری و مسیرهای دوچرخه سواری در سواحل کابریو و ونیز باز شده اند — این، علاوه بر بازگشایی مسیرهای دوچرخه سواری و پارکینگ ها در حد نیمه ظرفیت در سواحل داک وویلر استیت بیچ، وویل راجر استیت بیچ، زوما بیچ و سرفرایدر بیچ است که توسط کانتی باز شده اند. دو مرکز تفریحی در کنار رودخانه لس آنجلس نیز باز هستند.

فروشگاه های واقع در مراکز خرید مسقف اکنون می توانند به مشتریان خود به صورت تحویل در کنار خیابان و در آستانه ی در ورودی خدمات ارائه دهند. همچنین، علاوه بر کارخانه ها، فروشگاه های مواد غذایی، داروخانه ها، ابزار فروشی ها و رستوران ها، ما تمامی فروشگاه ها را در حد تحویل در آستانه در ورودی فروشگاه و یا در محل مشتری باز کرده ایم.

پیام های کلیدی شهردار لس آنجلس، اریک گارستی، باقیمانده از 11 می 2020
لس آنجلس نمایندگی حقوقی می کند: شهردار گارستی طرح “لس آنجلس نمایندگی حقوقی می کند” را معرفی کرد. این طرح، ابتکار عملی جهت تامین خدمات حقوقی رایگان برای ساکنان و کسب و کارهای کوچکی در لس آنجلس است که به دلیل کووید-19 با دشواری مواجه شده اند. اطلاعات بیشتر و روش های تماس با نهادهای حقوقی غیرانتفاعی که افراد می توانند از کمک رایگانشان بهره مند شوند در آدرس زیر فراهم شده است:
Coronavirus.LACity.org/LARepresents
[توضیح تکمیلی خارج از پیام شهردار: شهردار گارستی به همراه آقای مایک فیوئر که وکیل و دادستان شهر لس آنجلس است، ائتلافی از دفاتر حقوقی، کانون وکلا و وکیلان تشکیل داده خدمات بلاعوض خود به سازمان غیرانتفاعی حقوقی را تقویت کنند و از آن طریق به گروه های آسیب دیده از کووید-19 کمک رسانند. این خدمات رایگان به مستاجران در معرض خطر، قربانیان خشونت خانگی، و افراد کم درآمدی که با کارفرمای خود دچار مشکلند، در قرض فرورفته و با کالکشن کمپانی ها دست به گربیانند یا در حال ورشکستگی هستند تعلق می گیرد

همچنین اگر شما وکیل هستید و علاقمند به کمک به این طرح شهردار گارستی هستید از این صفحه دیدن کنید

 

The-Mayors-Key-Messages-in-Persian-June-1-and-May-26-2020

Translate »