چگونه در طول قرنطینه و انزوای اجتماعی از وقت‌مان به خوبی استفاده کنیم

ae98aec6-ef27-424b-aa88-c9b6980ade14_cx0_cy5_cw0_w1023_r1_s

چگونه در طول قرنطینه و انزوای اجتماعی از وقت‌مان به خوبی استفاده کنیم

ماندن در خانه و انزوای اجتماعی در طول بحران کرونا، زندگی بسیاری از مردم را عوض کرده و حتی بر تمرکز و انگیزه آنها تاثیر گذاشته است. این امری طبیعی است.

اما این دوران انزوای اجتماعی ممکن است بهترین فرصت برای استفاده بهینه از اوقات بیکاری‌تان باشد.

در این مدت می توانید به خودتان از نظر فیزیکی و فکری و روحی برسید و یا کارهایی که همیشه دوست داشتید به آنها بپردازید یا آنها را یاد بگیرید را انجام دهید – البته تا آنجایی که نیاز به بیرون رفتن از خانه نداشته باشید.

در زیر چند مورد که شبکه سی‌ان‌ان پیشنهاد کرده است را می‌بینیم:

آشپزی یا طرز پختن غذاهای جدید را یاد بگیرید

اگر همیشه می خواستید آشپزی یاد بگیرید و یا پختن غذای جدیدی را امتحان کنید، شاید الان بهترین زمان برای آن باشد. کلاس‌های آشپزی آنلاین رایگان زیادی هست که می توانید از آنها بهره ببرید. همینطور بلاگ‌ها و سایت‌های زیادی وجود دارند که علاوه بر دستور پختن غذا، عکس و ویدیوی راهنما دارند.

تا می‌توانید (به طور رایگان) مطالعه کنید

ممکن است که بیشتر کتابخانه‌ها و کتابفروشی‌ها در سراسر جهان بسته باشند، ولی کتاب‌های الکترونیک، کتاب‌های صوتی‌‌، و مجلات آنلاین رایگان زیادی برای مطالعه و یا گوش کردن وجود دارند که می‌توانند – هم برای شما و هم برای فرزندانتان – سرگرم کننده و یا آموزنده باشند.

ورزش و تمرینات فیزیکی کنید

بسیاری از باشگاه‌های ورزشی در سراسر جهان بسته شده‌اند؛ ولی بیشتر آنها کلاس‌های آنلاین از طریق رسانه جاری (استریمینگ) ارائه می‌دهند و ویدیو‌های بسیاری نیز در یوتیوب در دسترس همگان است. اگر می خواهید در دوران قرنطینه مراقب سلامت فیزیکی و اندام خود باشید، می توانید از آنها بهره ببرید.

Translate »