فصل سوم مجموعه انیمیشن «کَسِلوانیا» با صداپیشگی نوید نگهبان، هنرمند ایرانی عرضه شد

cast

فصل سوم مجموعه انیمیشن «کَسِلوانیا» با صداپیشگی نوید نگهبان، هنرمند ایرانی عرضه شد

پس از مدتها انتظار فصل سوم مجموعه انیمیشنی «کَسِلوانیا» (به انگلیسی: Castlevania) در شبکه پخش اینترنتی نتفلیکس در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

این سریال حادثه ای-تخیلی با الهام از بازی ویدئویی «کَسِلوانیا» – که در دهه هشتاد میلادی در ژاپن ساخته شده است و محبوبیت زیادی به ویژه در میان نوجوانان دارد – شکل گرفته است.

داستان این سریال درباره یک شکارچی خون‌آشام‌‌ها است که باید اهالی شهری را که توسط ارتش دراکولا محاصره شده است، نجات دهد.

در ابتدا قرار بود «کَسِلوانیا» به صورت یک فیلم سینمایی ساخته شود؛ ولی این پروژه به سرانجام نرسید تا آن که نتفلیس با تولید آن به صورت انیمیشن موافقت کرد.

سریال «کَسِلوانیا» ساخته ادی شانکار است و فیلمنامه آن را وارن الیس می‌نویسد. هنرمندان مشهوری نیز به عنوان صداپیشه در تولید این مجموعه مشارکت دارند.

پخش فصل نخست این مجموعه در سال ۲۰۱۷ و فصل دوم آن در سال ۲۰۱۸ با موفقیت قابل‌توجهی همراه بود و بینندگان زیادی در نتفلیکس داشت.

فصل سوم «کَسِلوانیا» در تاریخ پنجم مارس در ۱۰ قسمت و به صورت هم زمان در این شبکه اینترنتی منتشر شد.

در خلاصه داستان این فصل آمده است: «ترور بلمونت، آخرین بازمانده‌ خاندان، دیگر تنها نیست و به‌همراه دوستانش تلاش می‌کند تا راهی برای نجات بشریت از انقراض به دست دراکولا و شورای خون‌آشام شیطانی و مرگبارش پیدا کند.»

اما یکی از صداپیشه‌های فصل سوم این مجموعه نوید نگهبان، هنرمند ایرانی ساکن لس آنجلس، است.

نوید نگهبان در گفتگو با صدای آمریکا می‌گوید: «این نخستین باری است که در یک انیمیشن بازی کردم. تجربه فوق‌العاده‌ای بود و خیلی لذت بردم. کَسِلوانیا یک مجموعه جذاب و سرگرم کننده‌ است و به همین دلیل بیننده‌های زیادی دارد. در این فصل، صداپیشه یکی از شخصیت‌های اصلی به نام سالا بودم و در عین حال نقش یک فروشنده را هم در قسمت دوم بازی کردم. عوامل تولید و دست‌اندرکاران این مجموعه عالی هستند. من لحظات خوشی داشتم.»

با توجه نظرات مثبت منتقدان و نویسندگان هنری، و همچنین استقبال طرفداران از فصل سوم، انتظار می‌رود شبکه پخش اینترنتی نتفلیکس، پخش این سریال را برای یک فصل دیگر تمدید کند.

Translate »