مراسم اهدای ستاره ی مشاهیر هالیوود به اندی

ady

مراسم اهدای ستاره ی مشاهیر هالیوود به اندی
اندی اولین هنرمند ایرانی است که به افتخار دریافت ستاره ی مشاهیر هالیوود نائل شده است، مراسم اهدای ستاره ی هالیوود به اندی بزودی و در اوایل سال 2020 برگزار خواهد شد.
تاریخ دقیق برگزاری این مراسم توسط مجله ی معتبر Variety در سراسر جهان اعلام میشود.
Hollywood Chamber of Commerce تصمیم دارد که مراسم باشکوهی را برای اندی برگزار کند، در آن روز افتخار آفرین، مانند مراسم اسکار، بلوار هالیوود آماده خواهد شد تا انبوه ایرانیان مشتاق به استقبال جشن اهدای ستاره ی مشاهیر هالیوود به اندی بروند، همچنین ده ها رسانه معتبر آمریکایی در این مراسم شرکت می کنند تا گزارش آن را به صورت زنده در سراسر آمریکا پخش کنند.
بلافاصله بعد از مراسم اهدای ستاره، جشن زیبایی در موزه ی معروف هالیوود برای اندی برگزار خواهد شد، این جشن با دعوت رسمی و حضور اسپانسرهایی ست که این برنامه را حمایت کرده اند، همچنین خبرنگاران مطرح ترین کانالهای آمریکایی، بروی فرش قرمز حضور خواهند داشت تا از این مراسم گزارش تهیه کنند.
از جمله دریافت کنندگان دیگر ستاره هالیوود در سال 2020، میتوان از مشاهیری چون جولیا روبرتز، الیشیا کیز و سیندی کرافورد نام برد که مانند اندی در سال 2020 به این افتخار دست یافتند.
در طول یک قرن گذشته مشهورترین نامهای جهان، موفق به دریافت این ستاره از طرف هالیوود شده اند، نامهایی که در تاریخ مشاهیر آمریکا جاودانه هستند، افرادی چون؛ مایکل جکسون، چارلی چاپلین، سوفیا لورن، الویس پریسلی، سلین دیان … و برای اولین بار در تاریخ مشاهیر هالیوود، نام یک هنرمند ایرانی، اندی، بروی پیاده روی مشاهیر ثبت خواهد شد.
اندی همواره نقش بسیار موثری در حفظ و رشد موسیقی ایران در خارج از وطن داشته و همیشه در عرصه ی بین المللی خوش درخشیده است، از جمله موفقیتهای اندی برای جامعه ی ایرانی میتوان از دریافت “مدال افتخار الیس آیلند” نام برد که اندی 2 سال پیش، و در طی مراسمی رسمی و باشکوه، موفق به دریافت آن شد.
مدال افتخار الیس آیلند در طول چند سال گذشته تنها به تعداد معدودی از ایرانیان برجسته، که در بالاترین مقطع موفقیت، در رشته های تخصصی خود در آمریکا هستند داده شده است.
همچنین قابل تذکر است که در طول تاریخ، ۶ رئیس جمهور آمریکا به افتخار دریافت مدال افتخار الیس آیلند نائل شده اند.
اندی همواره با موسیقی و فعالیتهای هنریش، پیام صلح و دوستی را به ارمغان آورده و اقدامات بشر دوستانه و انسانی او در زندگی شخصی و هنریش بسیار تاثیر گذار بوده است.
بزودی و در روز اهدای ستاره ی مشاهیر هالیوود به اندی، هموطنان عزیز ما با حمایتشان به جهانیان نشان خواهند داد که ما ایرانیان ملتی هنردوست، با فرهنگ و صلح طلب هستیم.
در آن روز مطمئنا خیابانهای هالیوود با انبوه ایرانیان مواجه خواهد شد تا همگی با هم در کناراندی این روز افتخار آفرین را ثبت کنیم.
#Andranik_Madadian

Translate »