آسوشیتدپرس: ۶۲۹ زن و دختر جوان پاکستانی به عنوان عروس به مردان چینی فروخته شده‌اند

indian

آسوشیتدپرس: ۶۲۹ زن و دختر جوان پاکستانی به عنوان عروس به مردان چینی فروخته شده‌اند

ماهک لیاقت، دختر پاکستانی مسیحی که به عنوان عروس به یک مرد چینی فروخته شده بود.

۶۲۹ زن و دختر پاکستانی به عنوان عروس به مردان چینی فروخته شده و به چین برده شده اند.

فهرستی توسط بازرسان پاکستانی برای برهم زدن شبکه های قاچاق انسان گردآوری شده و به دست آسوشیتدپرس رسیده است که در آن رقم دقیق تعداد زنان و دخترانی که از سال ۲۰۱۸ به بعد معامله شده اند، درج شده است. از این زنان پس از انتقال به چین برای فحشا استفاده می شود.

به گزارش آسوشیتدپرس، بزرگترین پرونده قاچاق ناموفق در ماه اکتبر گذشته بود که در آن ۳۱ نفر قاچاقچی چینی متهم شناخته شدند. چندین زن قربانی توسط پلیس مصاحبه شدند ولی یا از ترس و یا به خاطر رشوه گرفتن، حاضر به شهادت دادن در دادگاه نشدند.

ولی به گفته سلیم اقبال، یک فعال حقوق مدنی مسیحی، که به والدین برخی از این دختران نوجوان کمک کرد تا آنها را از چین به پاکستان بازگرداند گفت، همزمان دولت به دنبال کاهش پیگیری های مقامات آژانس تحقیقات فدرال بود.

پاپ فرانسیس

پاپ فرانسیس از تایلندی‌ها خواست نسبت به قاچاق انسان و فحشا بی‌تفاوت نباشند

نهایتاً بررسی‌های مربوط به قاچاق زنان به خاطر فشار مقامات دولتی از ترس این که به روابط سودآور پاکستان با دولت چین لطمه وارد کند، متوقف شد.

آقای اقبال در گفتگویی گفت: «[حتی] برخی از مقامات آژانس تحقیقات فدرال به پست دیگری منتقل شدند. وقتی ما با قانونگذارن پاکستانی [در این مورد] صحبت می کنیم، به ما توجهی نمی‌کنند.»

Trump

پرزیدنت ترامپ از شناسایی کارتل‌های مواد مخدر مکزیک به عنوان «گروه‌های تروریستی» خبر داد

 

 

Translate »