نگاهی به حواشی پیرامون پسر دوم ملکه بریتانیا؛ پرنس اندرو به دادگاه احضار شد

queen-2

نگاهی به حواشی پیرامون پسر دوم ملکه بریتانیا؛ پرنس اندرو به دادگاه احضار شد

رسوایی ناشی از مطرح شدن نام یکی از اعضای خانواده سلطنتی بریتانیا در پرونده آزار جنسی جفری اپستین ابعاد تازه‌ای پیدا کرده است.

به گزارش دیلی میل، پرنس اندرو، پسر دوم ملکه بریتانیا، در جریان رسیدگی به پرونده اتهام تجاوز جنسی جفری اپستین، سرمایه‌دار میلیاردر آمریکایی، به دادگاه احضار شده است.

الیزابت دوم، ملکه بریتانیا، امروز برای اولین بار پس از کناره‌گیری پسرش پرنس اندرو از وظایفش به عنوان عضو خانواده سلطنتی در نتیجه رسوایی اپستین، به همراه او دیده شد و با او به اسب سواری رفت. گفته می‌شود ملکه با پرنس اندرو به اسب‌سواری رفت تا او را از هر نوع فعالیت سلطنتی، از جمله سفر نیکوکارانه‌ای که قرار بود به بحرین انجام دهد، جلوگیری کند.

Prince Andrew and Queen out horse riding as charities’ reviews continue
Pic: Ben Cawthra/LNP © Licensed to London News Pictures. 22/11/2019. Windsor, UK. PRINCE ANDREW, THE DUKE OF YORK (looking at camera, second left), is seen riding a horse with QUEEN ELIZABETH II (second right) in the grounds of Windsor Castle estate. Prince Andrew is stepping down from official duties following a Newsnight interview on his relationship with Jeffrey Epstein. Photo credit: Ben Cawthra/LNP

Prince Andrew and Queen out horse riding as charities’ reviews continue

The Queen and Prince Andrew have been out horse riding in the grounds of Windsor Castle estate – as organisations continue to consider their relationship with the duke.

میلیاردر آمریکایی به قاچاق جنسی متهم شد؛ استخدام دختران ۱۴ ساله

به نوشته برخی منابع خبری پرنس چالرز، که از دست برادرش به شدت خشمگین است، روز سه شنبه به مادرش ملکه الیزابت زنگ زده و تأکید کرده بود که از سفر نیکوکارانه برادرش به بحرین جلوگیری کند.

چهره‌نگاری از اپستین و وکلایش در دادگاه
جفری اپستین، میلیاردر متهم به سوءاستفاده جنسی در زندان خودکشی کرد

برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که پرنس چارلز، ولیعهد بریتانیا که در نیوزلند بسر می برد قرار است پس از بازگشت به انگلیس، مفاد «قانون آشوب» را برای برادرش پرنس اندرو ۵۹ ساله، به خاطر بی آبرو کردن خانواده سلطنتی، بخواند.

«قانون آشوب» یا «قانون ضد اغتشاش» قانونی است که در سال ۱۷۱۵ و با هدف جلوگیری از برهم خوردن نظم و آرامش جامعه به تصویب پارلمان بریتانیا رسید.

شاهزاده اندرو پیش از این اتهامات جنسی مطرح شده علیه خودش را رد کرده بود.

انتظار می رود زنان مدعی آزار جنسی، دارایی‌های میلیاردر «جفری اپستین» را هدف شکایت‌شان قرار دهند

Translate »