Persian Bachelorette پروژه طنز «پرشین بچلرت» با استقبال کاربران ایرانی آمریکایی همراه شد

bach

پروژه طنز «پرشین بچلرت» با استقبال کاربران ایرانی آمریکایی همراه شد

تارا گرامی که فعالیت های حرفه ای خود را در کانادا شروع کرده است، چندی پیش به لس آنجلس مهاجرت کرد و سابقه بازی در چند فیلم سینمایی را در کارنامه خود دارد.

او در گفتگو با صدای آمریکا می گوید: «این دومین کلیپی است که در این چهارچوب درست کردیم، منیژه نمونه یک ایرانی مهاجر و چند فرهنگی است، خود من در کانادا بزرگ شدم و در حال حاضر در لس آنجلس زندگی می کنم، شخصیت من بر اساس مجموعه ای از تجربیات زندگی و معاشرت با افراد مختلف شکل گرفته است، سعی کردم این نکات را با رویکردی طنزآمیز

انتشار یک کلیپ کوتاه طنز توسط گروهی از هنرمندان ایرانی آمریکایی ساکن شهر لس آنجلس با استقبال از سوی کاربران اینترنتی مواجه شده و بیننده های زیادی در شبکه های اجتماعی داشته است.

این پروژه هنری «پرشین بَچلِرِت» (به انگلیسی: Persian Bachelorette به معنای «خانم مجرد و مستقل ایرانی») نام دارد و با الهام از یک برنامه تلویزیونی واقع گرایانه آمریکایی تولید شده است.

در این برنامه، یک دختر جوان پس از آشنایی با مردهای شرکت کننده و گذر از مراحل مختلف، در نهایت یکی از آنها را به عنوان عشق زندگی خود انتخاب می کند.

پرشین بچلرت با رویکردی طنزآمیز،گوشه هایی از رفتار، کردار، و گفتار ایرانیان مهاجر یا به اصطلاح چند فرهنگی را به تصویر می کشد.

تارا گرامی و شایان ابراهیم نویسندگان فیلمنامه هستند و این اثر را شایان ابراهیم کارگردانی کرده است.

 

 

شخصیت اصلی این کلیپ یک دختر ایرانی به نام منیژه است که نقش او را تارا گرامی بازی می کند.

تارا گرامی که فعالیت های حرفه ای خود را در کانادا شروع کرده است، چندی پیش به لس آنجلس مهاجرت کرد و سابقه بازی در چند فیلم سینمایی را در کارنامه خود دارد.

او در گفتگو با صدای آمریکا می گوید: «این دومین کلیپی است که در این چهارچوب درست کردیم، منیژه نمونه یک ایرانی مهاجر و چند فرهنگی است، خود من در کانادا بزرگ شدم و در حال حاضر در لس آنجلس زندگی می کنم، شخصیت من بر اساس مجموعه ای از تجربیات زندگی و معاشرت با افراد مختلف شکل گرفته است، سعی کردم این نکات را با رویکردی طنزآمیز و از طریق منیژه بیان کنم.»

تارا گرامی هدف اصلی تولید این اثر را آفرینش لحظات شاد و دلپذیری برای خود، تمامی دست اندرکاران و بیننده هایی عنوان می کند که از تماشای آن لذت بردند؛ با این حال تأکید می کند که پرشین بچلرت، انتقادهای ظریفی هم نسبت به برخی مسائل فرهنگی ایرانیان دارد.

این کلیپ در جریان یک مهمانی ساده و خودمانی در لس آنجلس فیلمبرداری شد و تمامی بازیگران و عوامل تولید به صورت داوطلبانه در تولید این اثر مشارکت داشتند.

مازیار جبرانی، شیلا اومی، سم گلزاری، اندی، تهران، و بیتا میلانیان از جمله بازیگران پرشین بچلرت هستند.

تعداد بیننده های این ویدئو در شبکه یوتیوب در عرض چند روز از یکصد و پنجاه هزار گذشت که رقم قابل توجهی برای یک کلیپ کوتاه محسوب می شود.

تارا گرامی در این باره به صدای آمریکا می‌گوید: «از توجه کاربران به ویژه ایرانی آمریکایی ها یا ایرانی کانادایی ها به پرشین بچلرت خیلی خوشحالم و اصلا انتظار چنین استقبالی را نداشتم. فکر می کنم دلیل اصلی این است که بیننده ها، زندگی خودشان، یا دوستان و اطرافیانش را در این کلیپ می بینند، همه چیز خیلی واقعی است و به همین دلیل با داستان رابطه برقرار می کنند و می خندند.»

تارا گرامی امیدوار است ماجراهای منیژه را ادامه دهد و با همکاری دوستانش، کلیپ های طنز دیگری نیز در آینده تولید کند.

«عروسی ساده» فیلم جدید این هنرمند است که ماه فوریه آینده در آمریکا اکران می شود. این یک فیلم کمدی است که علاوه بر تارا گرامی، ریتا ویلسون و شهره آغداشلو نیز در آن بازی می‌کنند.

 

Translate »