The Ungrateful Refugee: What Immigrants Never Tell

dina-nayeri
The Ungrateful Refugee: What Immigrants Never Tell

گفتاورد: On Air with LAPL؛ برنامه ای توسط سازمان کتابخانه های عمومی لس آنجلس بر موج ۶۷۰ ای ام رادیو ایران است که هدفش رساندن صدای کسانی به گوش شماست، که بیش از صدا با دستنوشته هاشون آشنایید. در این قسمت از گفتاورد رامین نادری، کتابدار کتابخانه شعبه West LA میزبان نویسنده، خانم دینا نیری هست. دینا نیری مدرک لیسانس خود را از دانشگاه پرینستون و مدرک فوق لیسانس خود در رشته های علوم تربیتی و MBA از دانشگاه هاروارد دریافت کرده است. او سپس به کارگاه نویسندگان Iowa بپیوست تا از هنر قصه گویی ش بهره گرفته و داستان پناهندگان فارسی زبان را به گوش جهانیان برساند.

موضوع گفتگوی رامین و دینا، کتاب جدید دیناست با عنوان The Ungrateful Refugee: What Immigrants Never Tell. به این گفتگو گوش بسپارید، کتاب را بخوانید و اگر دوست داشتید در این باره یا تجربه تان از مهاجرت با کسی سخن بگویید به گروه مطالعه فارسی کتابخانه وست ال ای سر بزنید. آدرس این کتابخانه ۱۱۳۶۰ سنتا مانیکا بولوارد، لس آنجلس، کالیفرنیا ۹۰۰۲۵ است و شماره تلفن ۳۱۰۵۷۵۸۳۲۳ می باشد.

کتابخانه های عمومی لس آنجلس با مجموعه منابع و خدمات متنوع به زبان فارسی در خدمت جامعه فارسی زبان لس آنجلس می باشد. برای اطلاعات بیشتر به lapl.org و یا رسانه های اجتماعی فیس بوک و اینستاگرام با هندل @WestLALibrary سر بزنید.

Translate »