هیلاری کلینتون جسورانه‌ترین اقدام زندگیش را ادامه زندگی با بیل کلینتون دانست

hillary

هیلاری کلینتون جسورانه‌ترین اقدام زندگیش را ادامه زندگی با بیل کلینتون دانست

هیلاری کلینتون، وزیر خارجه و بانوی اول پیشین آمریکا، در گفتگو با برنامه «صبح به خیر آمریکا» (Good Morning America) شبکه ای بی سی گفت شجاعانه ترین کاری که در زندگی شخصی اش انجام داده است ادامه زندگی با بیل کلینتون بود.

او نامزد شدن برای ریاست جمهوری آمریکا را نیز یکی از جسورانه ترین اقدامات زندگی سیاسی اش خواند.

خانم کلینتون به تازگی کتابی را با همکاری دخترش چلسی کلینتون نوشته است که داستانهایی گوناگون از زنان جسور را روایت می کند.

چلسی کلینتون تنها فرزند هیلاری و بیل کلینتون است
چلسی کلینتون تنها فرزند هیلاری و بیل کلینتون است

چلسی که کنار مادرش نشسته بود در پاسخ به همان سوال گفت به قدری تحت تأثیر پاسخ مادرش قرار گرفته است که نمی داند چه بگوید؛ اما مادر سه فرزند بودن شاخص ترین هویت او در حال حاضر است.

ABC News

@ABC

Asked the gutsiest thing she’s ever done, Hillary Clinton tells @GMA, “Personally, make the decision to stay in my marriage.”

“Publicly, politically, run for president. And keep going. Just get up every day and keep going.” http://abcn.ws/2K0BLjq

در سال ۱۹۹۸، بیل کلینتون، رئیس جمهور وقت آمریکا به اتهام دروغگویی در جریان بازپرسی ها در مورد رابطه اش با کارآموز کاخ سفید مونیکا لوینسکی استیضاح شد. با این حال در مجلس سنا تبرئه شد و سه سال دیگر در ریاست‌جمهوری باقی ماند. هیلاری کلینتون در این ماجرا، از شوهرش حمایت کرد.

هیلاری کلینتون در طول این سالها، کمتر در این رابطه اظهار نظر کرده است اما در کتابش به نام «چه اتفاقی افتاد» در سال ۲۰۱۷ مختصر به این رسوایی پرداخته و نوشته است: «زمان هایی بوده است که مطمئن نبودم ازدواجم دوام می آورد یا خیر. ولی در آن روزها از خودم می پرسیدم چه چیزی بیشتر برایم اهمیت دارد. آیا هنوز عاشقش هستم؟ آیا می توانم بدون آنکه خشم و نارضایتی، مرا با خودم بیگانه کند، به این ازدواج ادامه دهم؟ پاسخ همه این پرسش‌ها مثبت بود و من ادامه دادم.»

Translate »