از مدل ویژه خودروی آستون مارتین «بیژن» با نقش ایرانی بته‌جقه در کالیفرنیا رونمایی شد

bijan

از مدل ویژه خودروی آستون مارتین «بیژن» با نقش ایرانی بته‌جقه در کالیفرنیا رونمایی شد

 

در جریان برگزاری هفته خودروهای لوکس و کلاسیک در شهر «مانتری» ایالت کالیفرنیا، «آستون مارتین» از مدل ویژه خود که به سفارش بوتیک «بیژن» در بورلی هیلز لس آنجلس تولید شده است، رونمایی کرد.

شرکت خودرسازی آستون مارتین در حساب توئیتر خود نوشته است که آستون مارتین بیژن با همکاری واحد «کیو» این شرکت و از روی مدل «دی بی اس» سوپرلگرا، که سال گذشته میلادی روانه بازار شد، ساخته شده است.

«نیکولاس» پسر بیژن پاکزاد، طراح و هنرمند فقید ایرانی، در مراسم رونمایی از این مدل ویژه در کلوب ۱۹۱۳ این شرکت در مانتری حضور داشت. این خبر از طریق شبکه های اجتماعی شرکت خودروسازی آستون مارتین نیز اعلام شد.

Dr. Andy Palmer

@AndyatAston

Happy to unveil the first @HouseOfBijan and @astonmartin collaboration in the shape of the @astonmartin DBS during

178 people are talking about this

این اتومبیل به رنگ زرد، نماد بوتیک بیژن در بورلی هیلز تولید شده است و طرح ایرانی بته جقه روی کاپوت آن به چشم می خورد. این بوتیک همواره در تزئین خودروهای خود از نشانه های ایرانی استفاده کرده است.

در بخش های داخلی از چرم تمساح و نشان بیژن استفاده شده است و مشتریان در صورت تمایل می توانند حروف نخست نام و نام خانوادگی خود را روی داشبورد خودرو حک کنند.

قیمت استون مارتین بیژن اعلام نشده است و علاقمندان باید به فروشگاه‌های آستون مارتین یا بوتیک بیژن در بورلی هیلز مراجعه کنند.

پس از درگذشت بیژن پاکزاد طراح مشهور ایرانی در سال ۲۰۱۱ بوتیک او توسط خانواده و پسرش «نیکولاس» اداره می شود.

این خانه مد و طراحی با سایر شرکت های خودروسازی چون «رولز رویس» و «بوگاتی» نیز همکاری دارد و مدلهای ویژه ای از این اتوموبیل های لوکس و گران قیمت را به مشتریان عرضه می کند.

Translate »