آب‌های آلاسکا به قدری گرم شده که ماهی‌های آزاد را می‌کشد

fishes

آب‌های آلاسکا به قدری گرم شده که ماهی‌های آزاد را می‌کشد

ماهی های مرده عاری از بیماری و سالم هستند و دانشمندان تنها علت مرگ آنها را داغ بودن غیر معمول آب ها می دانند.

آلاسکا، امسال موج گرمای بی سابقه‌ ای را تجربه کرده و گرمازدگی موجب مرگ تعداد زیادی از ماهی های آزاد در آب های این منطقه شده است.

به گزارش سی ان ان، دانشمندان متوجه مرگ چندین نوع ماهی آزاد، از جمله ماهی آزاد سرخ‌گوشت، ماهی آزاد شمال اقیانوس آرام و ماهی آزاد صورتی، شده اند.

گروهی از دانشمندان پس از هشدار مردم محلی، در اواخر ماه ژوئیه به یک سفر اکتشافی در رودخانه «کویوکوک» رفتند. در این مأموریت، دانشمندان حدود ۸۵۰ ماهی آزاد مرده پیدا کردند. هرچند پیش بینی می کنند که این شمار ۴ تا ۱۰ برابر بیشتر باشد.

Moises Lopez@chapoisat

High temperatures in Alaska are causing the death of salmon

The fish had no signs of having died from any type of injury, parasite or infection, and concluded that the stress caused by asphyxiating heat was the cause of death, water temperatures have registered record levels

See Moises Lopez’s other Tweets

پس از مطالعه ماهی ها، پژوهشگران متوجه شدند که ماهی های تلف شده کاملاً سالم هستند و هیچگونه بیماری‌، انگل، یا عفونتی ندارند. از آنجایی که مرگ این ماهی ها هم زمان با موج گرما بود، دانشمندان احتمال می دهند که این ماهی ها به خاطر گرم بودن غیر معمول آب مرده اند. به گفته کارشناسان امسال حرارت آب همانند دمای هوا رکوردشکن بود.

/**/ /**/ /**/ سن پیترزبورگ، روسیه - مردم برای فرار از موج گرما به حوض ها و فواره های شهر پناه برده اند - ۲۷ ژوئیه ۲۰۱۹
همچنین ببینید:

سازمان ملل متحد: ژوئیه امسال شاید داغ‌ترین زمان ثبت شده در تاریخ باشد

Translate »