آلمان قهرمان مسابقات جام جهانی فوتبال «کامپیوتری» در لندن شد

compt

آلمان قهرمان مسابقات جام جهانی فوتبال «کامپیوتری» در لندن شد

انزدهمین دوره جام جهانی فوتبال کامپیوتری (به انگلیسی: FIFA eWold Cup) با قهرمانی شرکت کننده ای از آلمان به پایان رسید و این کشور برای نخستین بار فاتح این مسابقات شد.

رقابتهای این دوره با شرکت ۳۲ نفر از کشورهای مختلف با امتیازات یا رنکینگ جهانی ممتاز ترتیب یافت و هزاران نفر در سالن مشهور O2 در شهر لندن شاهد برگزاری این مسابقات هیجان انگیز و تماشایی بودند.

جام جهانی فوتبال «رایانه ای» با نظارت فدراسیون جهانی فوتبال «فیفا» و همکاری شرکت تولید بازی های کامپیوتری-ورزشی« ایی اِی اسپورتس» EA Sports برگزار می شود.

شرکت کنندگان در این دوره از طریق نسخه جدید بازی فوتبال این شرکت یا «فیفا ۲۰۱۹» به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان «مو اوبا» آلمانی با غلبه بر رقبای خود قهرمان شد و ۲۵۰ هزار دلار دریافت کرد.

رقابت او با نماینده عربستان سعودی و آرژانتین از حساسترین بازیهای این دوره بود و تماشاگران زیادی در سالن و شبکه های اجتماعی داشت.

بازیهای این دوره برای نخستین بار بصورت زنده از طریق سایت فیفا و شبکه های فیسبوک، یوتیوب، توئیتر و توئیچ به شش زبان انگلیسی، آلمانی، پرتغالی، اسپانیولی، عربی و چینی پخش شد.

«مو اوبا» علاوه بر قهرمانی و دریافت جایزه نقدی، به مراسم انتخاب بهترین بازیکنان فوتبال جهان در شهر میلان نیز دعوت شده است و ماه سپتامبر آینده با ستاره های واقعی فوتبال ملاقات می کند.

 

Translate »