پلیس ایران به دنبال موارد «بی‌حجابی» سلبریتی‌های «خودی» است

setareh

پلیس ایران به دنبال موارد «بی‌حجابی» سلبریتی‌های «خودی» است

برخی از بازیگران چادری صدا و سیما در تصاویر خود در فضای مجازی پوشش متفاوتی دارند
در حالیکه مردم عادی در دو سال اخیر اعتراض خود را به حجاب اجباری نشان داده‌اند، پلیس ایران با هشدار به سلبریتی‌های خود سعی دارد آنها را وادار به حجاب اجباری کند.

به گزارش خبرگزاری‌های داخل ایران، حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران با اشاره به انتشار «تصاویر بی‌حجابی و بدحجابی برخی سلبریتی‌ها» در فضای مجازی گفت که لازم است هنرمندان و ورزشکاران شئونات را رعایت کنند.

به گفته او پلیس تا کنون برخی از هنرمندانی را که شئونات را در فضای مجازی رعایت نکردند دعوت کرده و به آنها تذکر داده است.

رفتار متفاوت برخی از بازیگران سینما و تلویزیون در فضای مجازی و در زندگی شخصی به ویژه در موضوع حجاب بارها خبرساز شده است.

برخی از بازیگران زن در حالیکه در سریال‌های تلویزیونی نقش زنان چادری و محجبه را بازی می‌کنند، در تصاویری که در فضای مجازی از خود منتشر می‌کنند پوشش متفاوتی دارند.

در ماههای گذشته انتشار ویدئویی از ستاره اسکندری، بازیگر سینما و تلویزیونی ایران، در حالیکه بدون حجاب در حال خرید در یکی از فروشگاه‌های ترکیه بود، خبرساز شد.

این ویدئو که توسط یکی از کاربران گرفته شده و در شبکه های اجتماعی منتشر شد، واکنش های بسیاری داشت و گروهی از کاربران شبکه های اجتماعی با بیان اینکه این بازیگر در داخل ایران از حجاب اجباری حمایت کرده و حال خود او در سفر خارجی حجاب را رعایت نمی‌کند، اقدام او را ریاکاری دانستند.

حال در سوی دیگر، پلیس به سلبریتی ها هشدار داده است که در فضای مجازی نیز در صورت رعایت نشدن شئونات با آنها برخورد خواهد کرد.

دولت ایالات متحده در سال های اخیر بارها از تلاش زنان ایرانی برای رفع قوانین تبعیض آمیز، از جمله حجاب اجباری، حمایت کرده است.

اسفند ماه گذشته مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در مراسم اهدای «جایزه زنان شجاع» در وزارت خارجه آمریکا از تلاش زنان ایرانی برای مبارزه با حجاب اجباری تقدیر کرد.

Translate »