منتظر فیلم راکی جدید باشید؛ سیلوستر استالونه از راکی ۷ خبر داد

stone-2

منتظر فیلم راکی جدید باشید؛ سیلوستر استالونه از راکی ۷ خبر داد

«سیلوستر استالونه» بازیگر مشهور آمریکایی در تازه ترین مصاحبه خود، از احتمال تولید فیلم جدید «راکی» در آینده نزدیک خبر داد.

او بدون اشاره به جزئیات این پروژه گفت، فیلمنامه خوبی در دست دارد و شانس بازگشت راکی به پرده های نقره ای بسیار زیاد است.

در این داستان راکی با جوان لاتین تبار عصبانی و تندخویی آشنا می شود که درگیر مشکلات مهاجرتی است. دوستی آنها با ماجراهای عجیب و غیرمنتظره ای همراه می شود و راهی مناطق مرزی آمریکا می شوند.

به گفته سیلسوتر استالونه با توجه به مشکلات کنونی در مرزهای آمریکا و بحران پناهجویان در ایالت های جنوبی کشور، هم اکنون بهترین زمان تولید فیلم است.

او پس از تولید «راکی ۶» در سال ۲۰۰۶ از پایان این مجموعه سینمایی خبر داد و با نقش «راکی بلبوا» خداحافظی کرد.

اما در سال ۲۰۱۵ و با اصرار «رایان کوگلر» کارگردان و «آرون کاوینگتون» فیلمنامه نویس، بازی در «کرید» را پذیرفت و با راکی به سینما بازگشت. البته بعنوان قهرمانی بازنشسته و مربی «آدونیس» فرزند دوستش «آپولو کرید» که در قسمت چهارم این مجموعه سینمایی کشته شد.

دو فیلم «کرید» با بازی سیلوستراستالونه در گیشه بسیار موفق بود و بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون دلار فروخت ولی ستاره اصلی «مایکل بی جردن» بود و راکی حضور کم رنگی در فیلم داشت.

با توجه با مصاحبه اخیر سیلوستر استالونه به نظر می رسد او قصد دارد مسیر تازه ای برای مجموعه سینمایی راکی انتخاب کند و نقش محوری بیشتری داشته باشد.

Translate »