مرکز آموزش زبان لس آنجلس

مرکز آموزش زبان لس آنجلس

مرکز آموزش زبان انگلیسی لس آنجلس یک برنامه داوطلبانه است که هدف آن کمک به افراد در یادگیری زبان انگلیسی است. کلاس ها درست در محله شما برگزار می شود، هزینه تحصیل رایگان است و داوطلبان ما، زبان مادریشان انگلیسی بوده که متخصص در تدریس به دانش آموزان فارسی زبان هستند.

اکنون ما خرسندیم که کلاس های ویژه ای برای فارسی زبان ها در دو منطقه ارائه دهیم:

وستوود و تارزانا.

پیشینه و دیدگاه آموزش انگلیسی لس آنجلس

سازمان ما برای انجام خدمت به جامعه بزرگ لس آنجلس آغاز شد. در شهری که با تنوع در گویش ها، فرهنگ ها و ملیت ها در آن زندگی می کنیم، مردم با هر زبان و گویشی، فشار اجتماعی طبیعی را برای یادگیری زبان انگلیسی و فرهنگ آمریکایی احساس می کنند.اما این کار می تواند برای کسانی که هیچ ایده ای ندارند که از کجا شروع کنند و چه منابعی استفاده کنند، دلهره آور باشد. ما به این نیاز بزرگ با برگزاری کلاسهای انگلیسی مبتنی بر تعامل، مکالمه، و البته سرگرم کننده پاسخ داده ایم. و ما آنها را به طور رایگان و درست در جامعه شما ارائه می دهیم!

از زمانی که اولین کلاسهای مرکز آموزش زبان انگلیسی لس آنجلس آغاز شده است، ما در بیش از ۱۴ مکان به فارسی ، روسی، کره ای، اسپانیایی و چینی زبان ها خدمت کرده ایم، زیرا کلاس های جدید با توجه به تقاضای رو به رشد، راه اندازی می شوند. داوطلبان ما با انگیزه خدمت به جامعه فارسی زبان لس آنجلس فعالیت می کنند. این داوطلبان از مطالعات خود در دانشگاه های معتبر ایالات متحده برای خدمت در این زمینه با هزینه ی خودشان به انجام وظیفه می پردازند. آنها با زبان فارسی به خوبی آشنا هستند. هنگامی که شما به یکی از کلاس های ما می آیید، به گرمی با یکی داوطلبان ما آشنا می شوید. هدف آنها ایجاد محیطی دوستانه و گرم با تمرکز بر یادگیری زبان انگلیسی بدون ترس یا خجالت می باشد. آنها شما را به مشارکت و سوال پرسیدن تشویق می کنند و برای پاسخگویی به نیازهای شما در یادگیری زبان انگلیسی آمادگی کامل دارند.

یکی از دانش آموزان کلاس انگلیسی ما گفت: “من این کلاس انگلیسی را دوست داشتم! با این حال که معلمان جوان و داوطلب بودند، آنها بسیار مهربان بودند و این بسیار عالی بود که آنها حتی می توانستند در صورت نیاز به سوالات ما به فارسی پاسخ بدهند. آنها در پاسخ به سوالات من بسیار خوب بودند و کلاس کاملا بر نیازهای دانش آموزان در یادگیری زبان انگلیسی متمرکز بود. من قطعا این کلاس انگلیسی را به هر کسی که می خواهد زبان انگلیسی علاوه بر صحیح یاد گرفتن به صورت رایگان فرا بگیرند توصیه می کنم!

کلاس ها چگونه هستند؟

 

توجه و تمرکز کلاس های ما کمک به ایرانیان در صحبت کردن به زبان انگلیسی در شرایط روزمره و با لهجه طبیعی است. ما کتاب های درسی را کنار گذاشتیم و از طریق مشارکت، سوال و جواب به دانشجویان آموزش می دهیم. ما به دانش آموزان زبان انگلیسی را مانند زبان مادری یاد می دهیم. همچنین بحث های کلاس را برای تمرین کردن در مورد موضوعات وسیعی از جمله معرفی خودمان، نظرات شخصی و جهان اطرافمان در نظر می گیریم. و هم زمان از متون ساده برای یادگیری واژگان جدید و نحوه ساخت جملات انگلیسی استفاده می کنیم. با تمرین تلفظ انگلیسی، گوش دادن، خواندن و صحبت کردن و نوشتن امید ما این است که دانش آموزان ما توانایی و اعتماد بیشتری به توصیف خود به زبان انگلیسی دست پیدا خواهند کرد. تنها خواسته ی ما از شما این است که به موقع در کلاس حاضر شوید، مداد و دفترچه ی خود را بیاورید و دوستانتان را دعوت کنید!

تماس با ما

وست وود

متوسط ​​/ پیشرفته – چهارشنبه ۲ تا ۳ بعد از ظهر

مبتدی – شنبه ۱۱ تا ۱۲ ظهر

(310) 562-5464

10740 Ohio Ave, Los Angeles, CA 90024

تارزانا

سه شنبه ۱ تا ۲ بعد از ظهر

شنبه ۱۱ صبح تا ۱۲ بعد از ظهر

(213) 841-0343

5520 Topeka Dr, Tarzana, CA 91356

Translate »