صدای آمریکا: تنیسور مشهور آمریکایی برای آگاهی در مورد سرطان پستان یک ترانه مشهور را بازخوانی کرد

تنیسور مشهور آمریکایی برای آگاهی در مورد سرطان پستان یک ترانه مشهور را بازخوانی کرد

<<منبع: صدای آمریکا>>

سرینا ویلیامز، ترانه ای از خواننده استرالیایی «کریسی امفلت» را که در پی ابتلا به سرطان پستان درگذشت خواند

«سرینا ویلیامز» تنیسور مشهور آمریکایی یکی از ترانه های مشهور گروه استرالیایی «دی واینال» به نام «خود را لمس می کنم»، را بازخوانی کرد.

این ترانه نخستین بار در سال ۱۹۹۰ توسط «کریسی اَمفلِت» خواننده گروه «دی واینال» خوانده شد که در سال ۲۰۱۳ در پی ابتلا به سرطان پستان از دنیا رفت.

یک سال پس از درگذشت او، پروژه «خود را لمس می کنم» راه اندازی شد.

مارک لباس زیر زنانه «برلی» در استرالیا حامی این پروژه است.

پروژه «خود را لمس می کنم» سعی می کند به آرزوی «کریسی امفلت» که می خواست این ترانه اش، سرود جهانی آگاهی رسانی در مورد سرطان پستان شود جامه عمل بپوشاند.

هیو جکمن در کنار کریسی امفلت (نفر دوم از سمت راست) و دیگر بازیگران نمایش موزیکال «پسری از آز» برادوی

این ترانه، زنان را تشویق می کند تا سلامتی را اولویت قرار دهند و خود را مدام معاینه کنند تا با مشاهده نخستین علایم سرطان پستان به پزشک مراجعه کنند.

«سرینا ویلیامز» به مناسبت ماه جهانی آگاهی رسانی در مورد سرطان پستان، ویدئوی بازخوانی ترانه مشهور «خود را لمس می کنم» را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است.

خانم «ویلیامز» در ویدئویی که روی اینستاگرام خود منتشر کرده، نیمه برهنه ظاهر شده است. او گفته دلیلی که در این ویدئو نیمه برهنه شده، این است که خود را در موقعیتی آسیب پذیر قرار دهد و دیگران را تشویق کند تا جسور باشند و در مورد این بیماری که زنان در سراسر دنیا فارغ از نژاد و سن و رنگ پوست با آن دست به گریبان هستند صحبت کنند.

ویدئوی «سرینا ویلیامز» با استقبال گسترده ای در فضای مجازی همراه شده است.

Translate »